Eko akcija – Uvala Blaz

Već tradicionalno 3. godinu zaredom održava se EKO akcija na Blazu u suradnji s OŠ Jure Filipovića Barban.

Ove godine u proširenom izdanju u sklopu projekta “Zavičajne nastave” održavalo se još mnoštvo aktivnosti koje su pripremili, osmislili i organizirali kreativni učitelji naše škole.

Od izrađivanja oznaka za Uvalu Blaz, haiku poezije, pecanja pa sve do izvanrednog projekta učitelja informatike i učiteljice povijesti koji nas je u potpunosti oduševio.

Naime, na mlinovima uvale Blaz u sklopu projektnog dana “Blaz: Priče izvora, mlinova i kraljeve krune”, osmišljena je interaktivna digitalna igra koja se temelji na toj legendi. Igra je kreirana u aplikaciji Actionbound, a sastoji se od niza pitanja i zadataka koje učenici rješavaju na autentičnim lokacijama – uz izvore vode, ostatke starih mlinova i skrivenih uvala.

Sadržaj kviza uključuje:

– Povijesna pitanja o kralju Tomislavu i hrvatskom srednjem vijeku
– Geografska zapažanja i činjenice o položaju Blaza i Istre
– Mozgalice i logičke izazove temeljene na lokalnim pričama i zagonetkama
– Kulturne i književne poveznice s Matom Balotom i istarskom baštinom
– Potragu za tri skrivene lokacije – tzv. “spot točke”, koje učenici moraju pronaći na temelju tragova i zadataka
– Skeniranje triju QR kodova na tim lokacijama, koji otkrivaju mjesto skrivenih RFID privjesaka

Završni izazov uključuje uporabu RFID privjesaka u točnom redoslijedu, inspiriran bojama piksela (RGB), što povezuje tradiciju i suvremenu tehnologiju.

Konačni cilj igre je pronaći i otključati drvenu škrinju u kojoj se, prema predaji, nalazi kruna kralja Tomislava.
Ovaj projekt kombinira elektroniku, programiranje i dizajn kako bi se stvorio interaktivan i edukativan sustav zaključavanja – idealan za upotrebu u obrazovanju ili u escape room igrama.

Ovime izražavamo divljenje i poštovanje za sve učitelje koji su sudjelovali u kreiranju sadržaja za učenike za jučerašnji dan koji je bio zaista poseban!

Scroll to Top